UPM-Kymmene maksoi yhteisöveroa 200 miljoonaa euroa vuonna 2018

Lehdistötiedote 4.11.2019 10.05 EET

UPM-Kymmene Oyj ja sen kahdeksantoista Suomeen rekisteröityä tytäryhtiötä maksoivat vuonna 2018 yhteisöveroa yhteensä hieman yli 200 miljoonaa euroa. Usean median tänään julkaisema luku 120 miljoonaa euroa käsittää vain konserniyhtiö UPM-Kymmene Oyj:n maksaman yhteisöveron.

UPM:n maksamat yhteisöverot kasvoivat selvästi edellisvuodesta 2017, jolloin UPM maksoi yhteisöveroja runsaat 173 miljoonaa euroa. Vuonna 2016 UPM:n maksamat yhteisöverot olivat runsaat 137 miljoonaa euroa.

Lisätietoja antavat:
UPM, Mediasuhteet, puh. 040 588 3284

Tarjoamme uusiutuvia ja vastuullisia ratkaisuja ja innovoimme tulevaisuuden vaihtoehtoja fossiilisen talouden ratkaisuihin kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Specialty Papers, UPM Communication Papers ja UPM Plywood. Yhtiössämme työskentelee noin 19 000 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on noin 10,5 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. UPM Biofore – Beyond fossils. www.upm.fi

Seuraa UPM:ää Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | #UPM #biofore #beyondfossils