UPM vahvistaa parannetun sanomalehtipaperin tarjontaansa: UPM Brite -tuoteperheen tuotanto laajenee Itävaltaan

Tuoteuutiset 11.4.2017 17.30 EEST

(UPM, Helsinki, 11. huhtikuuta 2017 klo 16.30 EET) - UPM Paper ENA:lla on vahva jalansija eri puolilla Eurooppaa. Parannetun sanomalehtipaperin paikallinen saatavuus ja toimitusvarmuus vahvistuvat entisestään, kun UPM Brite -tuoteperheen säännöllinen tuotanto aloitetaan myös UPM Steyrermühlin tehtaalla Itävallassa.

"Olemme jo vahvasti läsnä Saksassa, Ranskassa ja Suomessa, mutta uusimmat tuotekehityshankkeet vahvistavat asemaamme Keski-Euroopassa ja auttavat meitä palvelemaan entistä paremmin lähialueen asiakkaita", kertoo Matthias Reh, joka vastaa UPM Paper ENA:n sanomalehtipapereiden tuotehallinnasta.

UPM:n Brite -tuotteita pidetään alalla usein esimerkkinä parhaasta laadusta, kun parannettuja sanomalehtipapereita vertaillaan keskenään.

"Asiakkaidemme tekemät laajat koepainatukset ovat osoittaneet, että Keski-Euroopan tehtaidemme paperit vastaavat toisiaan. Olemme yltäneet tehtailla samoihin laatustandardeihin ja tarjoamme nyt myös Itävallan tehtaalta täyden valikoiman laadukkaita papereita coldset-painamiseen."

UPM Brite -tuoteperhe muodostuu ainutlaatuisesta valikoimasta vaaleus-, bulkki- ja neliömassavaihtoehtoja. Laadukkaat paperit sopivat monenlaisiin painotöihin coldset web offset -painokoneilla. UPM Brite -tuoteperhe täyttää myös vaativimmat kestävän kehityksen vaatimukset. Paperin valmistuksessa käytetään sekä kierrätys- että tuorekuitua, ja sillä on Euroopan unionin Ympäristömerkki, joka tekee siitä houkuttelevan vaihtoehdon ympäristötietoisille asiakkaille.

Lisätietoja UPM Brite -tuoteperheestä on UPM Paperin tuotekatalogissa.

UPM valmistaa sanomalehtipaperia ja parannettua sanomalehtipaperia kuudella paperitehtaalla Itävallassa, Saksassa, Ranskassa, Suomessa ja Isossa-Britanniassa.

Lisätietoja:
Matthias Reh, tuotepäällikkö, News & Retail, UPM Paper ENA, matthias.reh@upm.com, puh. +49 173 900 1475

UPM Paper ENA (Europe and North America) on maailman johtava graafisten papereiden valmistaja, joka tarjoaa laajan paperivalikoiman mainontaan ja julkaisuun sekä koti- ja toimistokäyttöön. UPM:n erinomaisesti toimivat paperit ja palvelukokonaisuudet tuottavat lisäarvoa asiakkaidemme liiketoiminnalle ja täyttävät samalla vaativat sosiaalisen ja ympäristövastuun kriteerit. UPM Paper ENA:n pääkonttori on Saksassa ja liiketoiminta-alue työllistää noin 8 000 henkilöä. Lue lisää: www.upmpaper.com

UPM yhdistää bio- ja metsäteollisuuden ja rakentaa kestävää tulevaisuutta kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Specialty Papers, UPM Paper ENA ja UPM Plywood. Tuotteemme valmistetaan uusiutuvista raaka-aineista ja ne ovat kierrätettäviä. Palvelemme asiakkaitamme maailmanlaajuisesti. Yhtiössämme työskentelee noin 19 300 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on noin 10 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Helsingin pörssissä. UPM - The Biofore Company - www.upm.fi

Seuraa UPM:ää: Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | upmbiofore.fi