Madison Paper Industries myy tehdasalueensa Yhdysvalloissa

Lehdistötiedote 30.12.2016 16.00 EET

(UPM, Helsinki, 30. joulukuuta 2016 klo 16.00 EET) - UPM-Kymmene Inc. ja Northern SC Paper Corp., New York Timesin tytäryhtiö, ovat tänään ilmoittaneet yhteisyrityksensä, Mainen osavaltiossa sijaitsevan Madison Paper Industriesin tehdasalueen myynnistä New Mill Capital Holdingsin, Perry Videxin ja Infinity Asset Solutionsin yhteisyritykselle.

Tehdasalueen myynti on jatkoa maaliskuussa 2016 ilmoitetulle yhteisyrityksen purkamiselle. Alueella sijaitsevat vesivoimalaitokset ovat myynnissä erikseen, ne eivät kuulu tänään julkistettuun kauppaan.

Lisätietoja antavat:
Ruud van den Berg, Johtaja, Magazines, Merchants & Office, UPM Paper ENA, puh. +49 151 1215 8310
Russ Drechsel, Toimitusjohtaja, Madison Paper Industries, puh. +1-207-696-1228

Madison Paper Industries
Madison Paper Industries on UPM:n ja Northern SC Paper Corp.:n, New York Timesin tytäryhtiön, omistama yhteisyritys. Yhteisyrityksen omistuksessa on tehdasalue sekä kaksi vesivoimalaa.

UPM Paper ENA (Europe and North America) on maailman johtava graafisten papereiden valmistaja, joka tarjoaa laajan tuotevalikoiman papereita mainontaan ja julkaisuun sekä koti- ja toimistokäyttöön. UPM:n erinomaisesti toimivat paperit ja palvelukokonaisuudet tuottavat lisäarvoa asiakkaidemme liiketoiminnalle, täyttäen samalla vaativat sosiaalisen ja ympäristövastuun kriteerit. UPM Paper ENA:n pääkonttori on Saksassa, ja liiketoiminta-alue työllistää noin 9 000 henkilöä. Lue lisää: www.upmpaper.com

Seuraa UPM Paper ENA:a Twitterissä

UPM uudistaa bio- ja metsäteollisuutta. Rakennamme kestävää tulevaisuutta kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Specialty Papers, UPM Paper ENA (Europe and North America) ja UPM Plywood. Tuotteemme valmistetaan uusiutuvista raaka-aineista ja ne ovat kierrätettäviä. Palvelemme asiakkaitamme maailmanlaajuisesti. Yhtiössämme työskentelee noin 19 600 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on noin 10 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Helsingin pörssissä. UPM - The Biofore Company - www.upm.fi

Seuraa UPM:ää Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | upmbiofore.fi