Sanomalehtikustantajat ja kaupalliset painotyöt UPM:n fokuksessa World Publishing Expossa

Lehdistötiedote 10.10.2016 12.45 EEST

(UPM, Wien, 10.10.2016 klo 11.45 EET) - UPM osallistuu tällä viikolla World Publishing Expoon, maailman suurimpaan sanomalehtikustantajien ja -painajien messutapahtumaan.

"Liiketoiminnallemme WPE on yksi vuoden kohokohdista. Olemme sitoutuneita sanomalehtibisnekseen ja haluamme olla mukana siellä, missä alan toimijat kohtaavat", kertoo Ken Ehrnrooth, UPM Paper ENA:n News & Retail -yksikön paperimyynnistä vastaava johtaja.

Kolmen messupäivän aikana vierailijoilla on mahdollisuus nähdä ja keskustella siitä, mihin kustannusala on menossa ja mitkä ovat alan kuumimmat puheenaiheet.

"Esittelemme Wienissä kattavaa tuotevalikoimaamme ja jaamme tuoreimmat uutiset tuotekehityksen saralta. Vastuullisuus, kaupallinen coldset-painaminen ja innovaatiot ovat keskustelun kärkiteemoja", Ehrnrooth sanoo.

UPM kehittää jatkuvasti tarjoamaansa ja pyrkii vastaamaan yhä paremmin asiakkaidensa tarpeisiin. Yhtiön laaja paperivalikoima mahdollistaa asiakkaiden laadukkaat lopputuotteet, joilla on erinomaiset haptiset ominaisuudet.

"Työskentelemme tiiviisti asiakkaidemme kanssa ja pyrimme kehittämään sekä tuotteitamme että palveluitamme edelleen. Yhteinen tavoitteemme on pitää printti kilpailukykyisenä."

UPM:n sanomalehtiasiantuntijat ovat tavattavissa ständillä 428, hallissa C.

Lisätietoja antavat:
Ken Ehrnrooth, myyntijohtaja, News & Retail, UPM Paper ENA, p. +358 40 521 0581

Viestinnän tuki (kieliversiot, kuvat):
Terhi Jokinen, viestintäpäällikkö, UPM Paper ENA, terhi.jokinen@upm.com, p. +358 40 566 1000

UPM Paper ENA (Europe and North America) on maailman johtava graafisten papereiden valmistaja. Tarjoamme laajan tuotevalikoiman papereita sekä mainontaan ja julkaisuun että koti- ja toimistokäyttöön. UPM:n erinomaisesti toimivat paperit ja palvelukokonaisuudet tuottavat lisäarvoa asiakkaidemme liiketoiminnalle ja täyttävät vaativat sosiaalisen ja ympäristövastuun kriteerit. UPM Paper ENA:n pääkonttori on Saksassa, ja liiketoiminta-alue työllistää noin 9 000 henkilöä. Lue lisää: www.upmpaper.com

Seuraa UPM Paper ENA:a Twitterissä

UPM uudistaa bio- ja metsäteollisuutta. Rakennamme kestävää tulevaisuutta kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Specialty Papers, UPM Paper ENA ja UPM Plywood. Tuotteemme valmistetaan uusiutuvista raaka-aineista ja ne ovat kierrätettäviä. Palvelemme asiakkaitamme maailmanlaajuisesti. Yhtiössämme työskentelee noin 19 600 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on noin 10 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Helsingin pörssissä. UPM - The Biofore Company - www.upm.fi

Seuraa UPM:ää Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | upmbiofore.fi

World Publishing Expo
World Publishing Expo on WAN-IFRA:n (World Association of Newspapers and News Publishers) järjestämä kansainvälinen kohtauspaikka sanomalehtialan toimijoille. Vuonna 2017 World Publishing Expo järjestetään Berliinissä.