Bernd Eikens nimitetty UPM Paper Asia -liiketoiminta-alueesta vastaavaksi johtajaksi

Pörssitiedote 15.12.2015 10.30 EET

UPM-Kymmene Oyj                         Pörssitiedote   15.12.2015 klo 10.30 EET

Bernd Eikens on nimitetty UPM Paper Asia -liiketoiminta-alueesta vastaavaksi johtajaksi 1. helmikuuta 2016 alkaen.

Hän on työskennellyt UPM:ssä vuodesta 1998 lähtien ja on toiminut paperiliiketoiminnan monissa vaativissa johtotehtävissä. Hän on tällä hetkellä UPM Paper in Europe and North America -liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja.

Hänellä on kaksi ylempää korkeakoulututkintoa, yksi paperitekniikasta (Darmstadtin teknisestä yliopistosta, Saksasta) ja toinen tuotantotekniikasta (Georgia Institute of Technologysta, USA:sta). Lisäksi hänellä on kemiantekniikan tohtorin tutkinto Colorado State Universitysta, USA:sta.

Hän on hallituksen jäsen EUROGRAPH:ssa (European Association of Graphic Paper Producers) ja VDP:ssä (German Pulp and Paper Association). Lisäksi hän on Johann Bunte Bauunternehmung GmbH & Co. KG:n hallituksen jäsen.

UPM-Kymmene Oyj
Pirkko Harrela
Johtaja, Sidosryhmäsuhteet

www.twitter.com/UPM_News