UPM:n Kim Poulsen siirtyy Kemiraan

Pörssitiedote 30.7.2015 11.00 EEST

​UPM-Kymmene Oyj   Pörssitiedote   30.7.2015   klo 11.00

UPM:n Kim Poulsen siirtyy Kemiraan

UPM Paper Asia –liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja ja UPM:n johtajiston jäsen Kim Poulsen lopettaa yhtiön palveluksessa siirtyäkseen Kemira Oyj:n palvelukseen 1. marraskuuta 2015.

”Kim on vaikuttanut UPM:n vaneriliiketoiminnan ja Aasian paperiliiketoiminnan kehittymiseen tuloksekkaasti. Me kaikki UPM:ssä toivotamme hänelle parasta menestystä uudessa tehtävässä”, sanoo UPM:n toimitusjohtaja Jussi Pesonen.

Tiedot UPM:n johtajistosta yhtiön löytyvät yhtiön verkkosivuilta.

UPM-Kymmene Oyj
Pirkko Harrela
Johtaja, Sidosryhmäsuhteet

www.twitter.com/UPM_News