UPM:n Puukauppaa on nyt liikkeellä -kiertue alkaa 12.5.2014

Lehdistötiedote 9.5.2014 15.00 EEST

​(UPM, Helsinki, 9.5.2014)  -  Maanantaina 12.5.2014 starttaa Helsingistä Narinkkatorilta UPM:n kolmen viikon Puukauppaa on nyt liikkeellä -kiertue. Helsingin jälkeen kiertueemme pysähtyy 14 eri paikkakunnalla niin Itä-, Keski- kuin Länsi-Suomessa. Kiertue päättyy Pohjanmaalle Kokkolan markkinoille 28.5.

Helsingissä puukauppa-automme sekä sen mukana kiertävä UPM BioVerno -testiauto ovat Narinkkatorilla kello 12.00 – 20.00. Muilla paikkakunnilla auto on avoinna kello 10.00 - 18.00.

Tavoitteemme on, että tapaamme tämän kiertueen aikana runsaasti nykyisiä asiakkaitamme ja solmimme paljon myös uusia tuttavuuksia. Samalla kun puhumme puukaupasta, metsänhoidosta tai metsäomaisuuden hoidosta, kerromme myös laajemmin UPM:n toiminnasta  -  mitä kaikkea puusta voi valmistaa.

Tapahtumissa on mukana myös UPM Silvestan ammattilaisia kertomassa tämän päivän metsurin työstä ja opastamassa, miten UPM:n Joroisten taimitarhan laatutaimet istutetaan. Useilla paikkakunnilla on mukana myös yrittäjiämme kertomassa omasta työstään osana puun hankintaketjua.

Kiertuepaikkakunnat ovat:

ma 12.5. Helsinki, Narinkkatori