UPM Metsäveropalvelu - helppo tapa hoitaa metsäveroilmoitus

Lehdistötiedote 16.12.2013 15.55 EET

(UPM, Helsinki, 16.12.2013) - UPM Metsäveropalvelu on uusi palvelu ja vaivaton tapa hoitaa metsätalouden veroilmoitukset. Tekemällä palvelusopimuksen UPM:n kanssa metsänomistajan tehtäväksi jää tulo- ja menotositteiden lähettäminen yhteistyökumppanimme Suomen Talousverkko Oy:n tilitoimistoon.

Tilitoimistossa kirjanpidon ammattilaiset hoitavat metsätalouden veromuistiinpanojen laatimisen metsänomistajan lähettämästä aineistosta sekä metsätalouden veroilmoitusten sähköisen lähettämisen verottajalle ja metsänomistajalle. Metsäveropalveluun kuuluu myös aineiston arkistointi. Palvelun saadakseen metsänomistajalla tulee olla käytössään sähköpostiosoite ja verkkopankkitunnukset.

Metsäveropalvelun tarkempi tuotekuvaus ja hintatiedot löytyvät Metsämaailma-verkkopalvelustamme. Lisätietoja antavat myös UPM:n metsäasiakasvastaavat, joiden yhteystiedot löytyvät helposti osoitteestawww.metsämaailma.fi tai soittamalla numeroon 0204 16 121. Yhteydenottopyynnön voi lähettää myös www.metsämaailma.fi -palvelumme kautta.

UPM, Viestintä
Media Desk, puh. 040 588 3284 (klo 9-16)
www.twitter.com/UPM_News

UPM uudistaa bio- ja metsäteollisuutta. Rakennamme kestävää tulevaisuutta kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Paper Asia, UPM Paper Europe and North America ja UPM Plywood. Tuotteemme valmistetaan uusiutuvista raaka-aineista ja ne ovat kierrätettäviä. Palvelemme asiakkaitamme maailmanlaajuisesti. Yhtiössämme työskentelee noin 22 000 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on yli 10 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Helsingin pörssissä. UPM – The Biofore Company – www.upm.fi