Norges Bankin omistus UPM:stä noussut yli 5 prosentin rajan

Pörssitiedote 15.4.2013 15.30 EEST

UPM-Kymmene Oyj Pörssitiedote 15.4.2013 klo 15.30

UPM-Kymmene Oyj (Y-tunnus 1041090-0) on 15. huhtikuuta 2013 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen, jonka mukaan Norges Bankin (the Central Bank of Norway) omistus UPM:stä on 12. huhtikuuta 2013 noussut yli 5 prosentin rajan osakelainauksen jälkeen, jossa Norges Bank on lainanantaja.

UPM:n saaman tiedon mukaan Norges Bankin omistus UPM:stä on noussut 9 180 425 osakkeesta 28 497 564 osakkeeseen, mikä vastaa 5,40 prosenttia UPM:n osake- ja äänimäärästä.

UPM-Kymmene Oyj
Pirkko Harrela

UPM, Viestintä
Media Desk, puh. 040 588 3284