Aki Temmes on nimitetty UPM:n talousjohtajaksi

Sijoittajauutinen 17.11.2020 14.00 EET

Aki Temmes on nimitetty UPM:n talousjohtajaksi 1.1.2021 alkaen toimipaikkanaan Helsinki. Hän raportoi UPM:n talous- ja rahoitusjohtaja Tapio Korpeiselle.

Aki Temmes toimii tällä hetkellä UPM Timberin johtajana. Hän on ollut UPM:n palveluksessa vuodesta 2003 ja toiminut aiemmin useissa eri talousjohdon tehtävissä UPM Biorefining -liiketoiminta-alueella ja sitä ennen UPM:n paperiliiketoiminnoissa.

Aki Temmes on valmistunut kauppatieteen maisteriksi Tampereen yliopistosta ja suorittanut Executive MBA -tutkinnon Hanken Svenska handelshögskolanissa.

Tarjoamme uusiutuvia ja vastuullisia ratkaisuja ja innovoimme tulevaisuuden vaihtoehtoja fossiilisen talouden ratkaisuihin kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Specialty Papers, UPM Communication Papers ja UPM Plywood. Alamme johtavana toimijana ja vastuullisuuden edelläkävijänä olemme allekirjoittaneet YK:n 1,5 asteen ilmastositoumuksen. Ilmastonmuutosta hillitsevät tavoitteemme ja toimenpiteemme perustuvat tieteelliseen tutkimukseen. Yhtiössämme työskentelee noin 18 700 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on noin 10,2 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. UPM Biofore – Beyond fossils. www.upm.fi

Seuraa UPM:ää Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | #UPM #biofore #beyondfossils