Nimitys UPM Biorefiningissa

Lehdistötiedote 1.12.2017 8.30 EET

(UPM, Helsinki, 1.12.2017 klo 08:30 EET) - Petri Hakanen on nimitetty UPM:n Uruguayn kehitysprojektin johtajaksi 1.3.2018 alkaen. Tällä hetkellä hän vastaa UPM:n Specialty Papers ENA -liiketoiminta-alueesta.

UPM:n Uruguayn kehitysprojektin nykyinen johtaja Jaakko Sarantola jää eläkkeelle 1.6.2018 alkaen yli 35 vuoden työuran jälkeen UPM:ssä.

Johtaja Heikki Vappula, UPM Biorefining.
Yhteydenotot: UPM, Mediasuhteet, puh. 040 588 3284, media@upm.com

Biometsäteollisuuden edelläkävijänä rakennamme kestävää, innovaatiovetoista ja kiinnostavaa tulevaisuutta kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Specialty Papers, UPM Paper ENA ja UPM Plywood. UPM tarjoaa kestäviä ja turvallisia ratkaisuja kasvavaan maailmanlaajuiseen kulutukseen. Tuotteemme valmistetaan uusiutuvista raaka-aineista ja ne ovat kierrätettäviä. Yhtiössämme työskentelee noin 19 300 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on noin 10 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Helsingin pörssissä. UPM - The Biofore Company - www.upm.fi

Seuraa UPM:ää: Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | upmbiofore.fi